+380637220774 \ +380673453853 Зворотній дзвінок
Кошик покупок (0)
У кошику порожньо!

Гарантія / Повернення

Всі наші товари супроводжуються офіційною гарантією виробника.

На всі меблі, реалізовані в нашому інтернет-магазині, надається гарантія, від 1 до 5 років, в залежності від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника, або гарантійний талон інтернет-магазину «meblitora.com.ua».

При отриманні меблів покупець повинен перевірити скл
о і дзеркала на предмет цілісності, відколів, подряпин, цілісність упаковки. У разі порушення упаковки - перевірити кількість і комплектність вкладення.

При самостійній збірці.

При самостійній збірці меблів покупцем, необхідно перевірити деталі на наявність шлюбу (відколів, подряпин). При виявленні браку необхідно призупинити складання, оскільки деталі меблів, зі слідами збірки, поверненню і обміну не підлягають. Зберігайте заводську упаковку супровідну документацію до закінчення складання.

Гарантія анулюється за умови, що замінна частина вже була встановлена, або є явні ознаки того, що деталь вже була використана, наприклад, був закручений гвинт або прорізано отвір. При виявленні шлюбу повідомте менеджерів call-центру. Зберігайте до кінця гарантійного терміну товарний чек, супровідну документацію та маркувальний лист на упаковці.

Рекламації приймаються тільки при наявності самого виробу або окремих його елементів в «оригінальній упаковці». У разі недотримання вищевказаних вимог, претензії по рекламації не приймаються. Рекламації, що виникли внаслідок неправильної зборки (самостійно виробленої покупцем), доставки і підйому (самостійно виробленому покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації, усуваються за рахунок покупця.
Терміни виготовлення рекламаційних деталей - близько 14 робочих днів, в окремих виробників можуть досягати 1-го місяця.


Гарантійні зобов'язання не поширюються за умови:


·      порушені правила і умови експлуатації меблів;

·      установка та ремонт меблів здійснювались покупцем самостійно;

·      меблі пошкоджена в результаті дії домашніх тварин, вогню,
агресивних рідин, а також з ознаками недбалого поводження;

·      змінена конструкція виробу або комплектуючих вироби покупцем;

·      збіг гарантійний термін;

·      якщо присутні дефекти, які були повідомлені або відомі покупцеві до продажу, і через яких покупець отримав індивідуальну знижку, а також дефекти, за якими на меблі була знижена ціна реалізації.

 Повернення товару


Покупець має право протягом 30 днів обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (меблі), якщо товар не підходить формою, кольором або розміром, а також з інших причин не може бути використаний за призначенням.


Обмін товару (меблів) або повернення вартості проводиться, якщо:

·      він не використовувався, не був у збірці (монтажі);

·      збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;

·      неушкоджена упаковка;

·      є товарний чек, виданий покупцю разом з товаром.


Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (поверненню коштів) якщо:

·      товар виготовлявся під індивідуальне замовлення - в т.ч. в обраної тканини, в певних нестандартних розмірах, кольорах і т.д.

·      з моменту покупки товару, що підлягає обміну або поверненню, пройшло більше 30 днів

·      товар не є новим, тобто був зібраний;

·      при перевірці якості продукту були виявлені ознаки стороннього втручання (збірка, спроба монтажу, відсутність або пошкодження оригінальної упаковки).



У разі відмови від замовлення покупець оплачує вартість доставки в обидві сторони.


Увага! Поверненню не підлягають товари, які виготовлялися під індивідуальне замовлення клієнта.


Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 днів.


Порядок повернення товару:


а) у разі пошкодження Нової Пошти при прийманні товару, покупець зобов'язаний на місці оформити бланк повернення і відправити товар на склад.


б) у разі виявлення браку в упаковкою після отримання на Новій Пошті, покупець зобов'язаний повідомити про наявні невідповідності на гарячу лінію і оформити рекламацію відповідно до ситуації. Далі, після узгодження і підтвердження сервісною службою заміни або повернення грошей, здійснити відправку товару назад через Нову Пошту.


Порядок повернення коштів:


а) Заява на поверненні коштів - 
https://forms.gle/D9jEPUazsyhDb7rD9

б) Після опрацювання документів, повернення коштів здійснюється протягом 10 днів.